Prieš Lietuvos žiedo čempionato startą, kuris įvyks šį savaitgalį, apie būsimo sezono lūkesčius ir žiedo ateitį pasakoja Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) žiedo komiteto pirmininkas Mindaugas Boguševičius.
– Mindaugai, daugiau nei mėnesį esate žiedo komiteto pirmininkas, įvyko ir pirmasis komiteto posėdis. Kas jame aptarta? Kokio žiedo sezono sulauksime?
– Taip, pasibaigė pirmasis žiedo komiteto posėdis, kuriame nusprendėme, kad šiame sezone bus 4 žiedo čempionato etapai. Pirmas etapas vyks jau šį savaitgalį Estijoje, „Parnu“ trasoje. Tada sugrįšime į Lietuvą, kur kartu su „1000 km“ lenktynėmis ir Lietuvos žiedo pirmenybėmis turėsime ir antrąjį čempionato etapą. Toliau – Ryga ir „Bikernieki“ trasa. Čempionatą norėtume tradiciškai užbaigti Lietuvoje, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje. Tačiau prieš tai ji turi gauti licenciją. Jei licencija nebus suteikta, tada vėl važiuosime Latvijoje.
– Kokia dabar yra situacija su „Nemuno žiedo“ trasa?
– Trasa buvo aptvarkyta bendroje talkoje. Dirbo motociklininkai, „automobilistai“ ir dauguma moto-sporto entuziastų. Tikslus trasos likimas turėtų paaiškėti iki gegužės 21 dienos, kai ją inspektuos LASF saugaus varžybų organizavimo komitetas. Po jų raštiško verdikto mes žinosime, kokia yra reali trasos situacija, ko trūksta, ką reikia padaryti, kad joje galėtų vykti varžybos.
– Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte tapęs žiedo komiteto pirmininku?
– Prieš tapdamas pirmininku du metus dirbau žiedo komitete ir buvau atsakingas už techninių reikalavimų sudarymą ir suvienodinimą, todėl situaciją žinojau gerai. Šiemet sudėtingiausia buvo suderinti visas naujojo sezono detales, ypač Palangoje vyksiančio etapo grafikus ir laikus.
Taip pat pradėjome derybas su „Fast Lap“, kurie taip pat į mūsų bendradarbiavimo perspektyvas žiūri teigiamai. Tolimesnes derybas kartu su žiedo komiteto nariu Dainiumi Matijošaičiu tęsime po „Parnu“ varžybų. Tikimės, kad rasime bendrą kalbą ir suvienysime susiskaldžiusią automobilių sporto bendruomenę.
– Kaip bendrai vertinate Lietuvos žiedinių lenktynių lygį Baltijos šalių kontekste?
– Aš manau, kad žiedinės lenktynės vėl pradeda atsigauti. Kelis paskutinius metus stengiamės didinti automobilių skaičių. Lietuvos žiedo pirmenybėse visada startuoja 30-40, o žiedo čempionate 20-30 automobilių, tai tikrai neblogas rezultatas.
Lyginant mus su Baltijos šalimis, galiu pastebėti, kad čia mes pirmaujame. Tiek estai, tiek ir latviai visada atsižvelgia į mūsų techninius reikalavimus ir taikosi prie mūsų bendruomenės, nes mes turime kur kas daugiau žiedinių lenktynininkų ir šio sporto entuziastų.
– Kokią matote ateities kartą? Ar galėtumėte ką nors išskirti?
– Turime tikrai nemažai perspektyvių jaunų sportininkų, kurių dauguma važiuoja žiedo pirmenybėse, o vėliau pereina į čempionatą. Šiandien galėčiau išskirti Tomą Jurevičių, kuris pradėjo nuo kartingų, vėliau važiavo žiedo pirmenybėse, o dabar antrus metus su 3 klasės BMW važiuoja žiedo čempionate. Džiugu, kad jauni sportininkai investuoja į techniką, ją tobulina ir siekia vis geresnių rezultatų.