Kasmetiniame Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) tikrųjų narių suvažiavime įvyko nemažai pasikeitimų – išrinkti nauji Drago ir Drifto komitetų pirmininkai, o prie viceprezidentų komandos prisijungė Vladas Pleskovas.
Keičiasi komitetų pirmininkai
Svarbiausiame metų LASF suvažiavime papildyta federacijos komanda. Prie esamų LASF viceprezidentų Benedikto Vanago ir Jono Dereškevičiaus prisijungė V. Pleskovas, 2015-ųjų Europos autokroso vicečempiono treneris ir komandos vadovas.
V. Pleskovas bus atsakingas už kroso ir rali-kroso sporto šakos vystymą ir populiarinimą.
„Trys pagrindiniai darbai, kuriuos turime padaryti – padidinti kroso žinomumą ir patrauklumą tiek žiūrovams, tiek dalyviams, pritraukti daugiau sportininkų į varžybas ir didinti LASF vardo bei automobilių sporto žinomumą bendrąja prasme. Taip pat svarbu garsinti Lietuvos ir mūsų sportininkų vardą tarptautinėje erdvėje. Daugybę metų važiuoju į tarptautines varžybas ir nuolat sulaukiu klausimų apie mūsų šalies lenktynininkus ir jų pasiekimus. Turiu daug patirties automobilių sporte ir esu pasiruošęs dirbti“, – sakė naujai išrinktas viceprezidentas.
V. Pleskovas taip pat pabrėžė, jog LASF turi aktyviai dirbti mezgant ryšius su valstybinėmis institucijomis, taip padidinant dėmesį automobilių sportui, prisidedant prie įstatymų leidybos procesų, pritraukiant finansavimą. Kita prioritetinė sritis – jaunų sportininkų pritraukimas į kroso varžybas, taip ugdant naują lenktynininkų kartą.
Drifto komiteto pirmininko poste Antaną Kyguolį pakeitė varžybų organizatorius Linas Ramoška.
„Su driftu esu susijęs jau septynerius metus – esu sportininkas, organizatorius, gerbėjas, komandos vadovas, trasos teisėjas, todėl driftą pažįstu visapusiškai, taip pat aktyviai domiuosi užsienio naujienomis. Noriu visuomenei driftą padaryti aiškesnį, lengviau prieinamą bei padidinti šio sporto šakos masiškumą“, – savo veiklos planus pristatė L. Ramoška.
Naujasis drago komiteto pirmininkas Arūnas Gudonis, pakeitęs Rolandą Šležą, pasakojo, jog su dragu ir automobiliais sieja visą savo gyvenimą, o domėtis šiuo sportu pradėjo ankstyvoje jaunystėje.
„Norime, kad drago komitete visi nariai klausimus spręstų kartu, siekiame, jog visi būtų išklausyti. Šiuo metu didžiausia drago problema yra ta, kad esami saugumo reikalavimai yra tinkami ne visiems automobiliams. Šiandien turime automobilių, kurie 300 km/h greitį pasiekia per 7 sekundes, dėl to labai daug dėmesio reikia skirti saugumo tobulinimui. Žinių semsimės iš JAV, iš kur į Europą ir atėjo dragas“, – sako A. Gudonis.
Išrinktų komitetų pirmininkų dabar laukia pačių komitetų suformavimas ir pasiruošimas prasidedančiam autosporto sezonui.
Pristatyta metinė ataskaita
Suvažiavimo metu LASF prezidentas Romas Austinskas pristatė ir 2015-ųjų metinę ataskaitą, kurioje džiaugėsi glaudesnių ryšių su Kūno kultūros ir sporto departamentu (KKSD) užmezgimu, „Nemuno žiedo“ problemos sprendimu, įdiegta e-sistema, pradėtais rengti nemokamais seminarais ir mokymais.
„Praėjusiais metais pradėjome aktyviai bendrauti su KKSD. Departamento vadovas Edis Urbanavičius pirmą kartą lankėsi federacijoje, stebėjo autokroso varžybas Vilkyčių trasoje, prisidėjo sprendžiant „Nemuno žiedo“ problemą.
Taip pat pradėjome rengti mokymus ir seminarus, kuriuose sportininkai, teisėjai, renginių organizatoriai gali tobulintis, įgyti žinių. Norėdami supaprastinti dokumentų teikimo procesą ir sutaupyti federacijos narių laiką, įdiegėme elektroninę sistemą, todėl dabar galime efektyviau vykdyti būtiniausius techninius darbus.
Žengtas ir dar vienas žingsnis link didesnio atvirumo – turime naują diskusijų forumą, kuriame galime palaikyti dialogą su autosporto bendruomene, gauti pasiūlymus, diskutuoti“, – darbus pristato LASF prezidentas.
R. Austinskas taip pat pristatė Lietuvos automobilių sporto kodekso naująją redakciją, pakoreguotą pagal FIA įvestus pakeitimus. Šie pakeitimai – organizaciniai, skirti palengvinti autosporto funkcionavimą.
LASF ateities planuose – į sporto šakų komitetus ir pačią federaciją pritraukti daugiau jaunimo, kuris pasidalintų savo mintimis, padėtų tobulinti automobilių sporto sistemą ir didinti jo populiarumą.