Lietuvos ralio sprinto čempionate sudėlioti taškai ant „i“

Savaitgalį lenktynėmis Mažeikių ir Viekšnių apylinkėse baigėsi bendras Lietuvos ir Latvijos ralio sprinto 2016-ųjų čempionatas. Tai buvo vienintelis varžybų serialas, kurio dalyviams nusišypsojo laimė išbandyti jėgas ir žiemos trasose. Tačiau kas ant kokio garbės pakylos laiptelio užkops lėmė gebėjimai greitai važiuoti vasaros etapuose.

14102886_10209911862534639_3770938048060036921_o

Paskutiniojo etapo starte išsirikiavo 39 ekipažai, kuriems teko įveikti 9 greičio ruožų (bendras jų ilgis 65 kilometrai). Finišo dėl gedimų ir avarijų nepasiekė 12 automobilių. Tradiciškai į „sprinterių“ varžybas atvyksta pasitreniruoti ir vienas kitas profesionalaus ralio čempionato dalyvis. Šįkart atskaitos tašku, leidžiančiu spręsti apie ralio sprinto pirmenybių lyderių greitį, buvo Vytauto  Švedo ir Žilvino Sakalausko duetas, su senuoju savo „Mitsubishi EVO IX“, nusprendę „parepetuoti“ prieš kitą savaitgalį Latvijoje vyksiančio Europos ralio čempionato lenktynes. Panašu, kad tituluotų kauniečių sportinė forma po nesėkmingos sezono pradžios ir dėl Vytauto traumos, vėl leidžia tikėtis gerų rezultatų bet kokiose tarptautinėse varžybose: Mažeikiuose-Viekšniuose artimiausius persekiotojus jie aplenkė daugiau nei pustrečios minutės.

14102973_10209911918016026_4428396461965043367_o

Teoriškai „Juta Racing“ vyrams iššūkį turėjo mesti latvių Renaro ir Gunaro Francių ekipažas, į startą atvairavęs „Ford Escort Cosworth WRC“. Deja, beveik 25 metų senumo „aparatas“ greičiausiems lietuviams neprilygo ir pirmuose šešiuose greičio ruožuose Vytautui su Žilvinu pralošinėjo po 3-15 sekundžių. 7GR latviai su WRC „oldtimeriu“ viename posūkių nuslydo nuo kelio ir iš kovos pasitraukė.

14107762_10209911864174680_2574406011555666991_o

Antrąją vietą bendroje įskaitoje užėmė svečiai iš Rusijos Dmitrijus Feofanovas ir Maksimas Gordiuškinas su „Mitsubishi Lancer“, varžybų šeimininkams po finišo pažėrę kalną komplimentų dėl aukšto lygio organizacijos ir parinktų trasų. Treti greičiausi ralio sprinto „Mažeikiai Viekšniai 2016“ rikiuotėje latviai Marekas Švarcas ir Armandas Lūkinis, važiavę „Subaru Impreza“ automobiliu.

14114987_10209911909375810_5853972548443076354_o

Visi trys ekipažai nekovojo Lietuvos ralio sprinto čempionato įskaitoje, tad jų rezultatas niekaip nepakoregavo visuose etapuose taškus rinkusių lenktynininkų padėties. Lietuvos čempionato 2 WD įskaitoje greičiausiai finišą pasiekė Mindaugo Kaminsko ir Mindaugo Bagdonavičiaus ekipažas („Honda Civic“). Jie aplenkė kitas prizines vietas užėmusius Ramūną Myniotą ir Svajūną Kuiziną („Renault Clio“) bei Red Mazrimą ir Redą Alubickį („Peugeot 206“).

14115385_10209911889975325_8404631021870233339_o

SG1 klasėje jau užsitikrinę Lietuvos čempionų vardus latviai Tomas Zeleznevas ir Liga Liepinia („Toyota Corolla“) šį kartą buvo antri, tačiau to rezultato jiems sezono finiše tikrai pakako. Greičiausias šioje klasėje buvo Mariaus Vėgėlės ir Karolio Bagdonavičiaus ekipažas („VW Golf“), o trečia vieta atiteko Antanui Akučkai ir Nerijui Geniui („Honda Civic“).

SG2 klasėje pergalę šventė Deividas ir Evaldas Gezevičiai („Opel Kadett“), o antra vieta atiteko N40-Egzotika komandos atstovams „Opel Astra“ važiavusiems Rokui ir Sigitui Misiūnams. Beje, 17-mečiui Rokui tai buvo pirmos „tikros“ varžybos. „Rokas, tai didžiulė mūsų komandos viltis, mes tikime, kad jis Lietuvos ralio ateitis“, – pasakojo N40 vyrų autoklubo meno vadovas, lenktynininkas A. Kazlauskas.

14115593_10209911931216356_2622087460331012063_o

SG3 klasėje visus varžovus aplenkė latviai Janis Grinbergas ir Janis Strazdinis (BMW 328), nuo jų nedaug atsiliko Tomas Nenartavičius ir Tomas Nagulevičius („Opel Astra“), o paskutinę prizinę vietą užėmė Dalius Satkūnas ir Giedrius Latvis („Peugeot 306“).

Prieš mėnesį ralyje sprinte Kurtuvėnuose patyręs tikrai rimtą lenktyninį krikštą Tomo Ramanausko ir Virgilijaus Janulevičiaus ekipažas („Subaru Impreza“) šį kartą buvo greičiausias SG4 klasėje. Antri – Egidijus Paplauskas ir Karolis Kairys („Subaru Impreza“), o treti -Remigijus Orvydas ir Domantas Mozūraitis (“Subaru Impreza”).

14125508_10209911850494338_671007703858984555_o

„Open“ klasėje sezoną pergale baigė tėvo ir sūnaus Vitalijaus ir Vytenio Plastininų ekipažas „Mitsubishi Lancer EVO X“). Mažeikių ASK vadovas prisipažino, kad suderinti organizatoriaus ir dalyvio vaidmenis buvo sunku, tačiau finišą nauju automobiliu pavyko pasiekti greičiau už pagrindinius savo klasės varžovus. Kitas prizines vietas „Open“ klasėje pasidalijo ekipažai iš Latvijos.


Į viršų ↑
loading