Monzoje Gusto Grinbergo komanda pirmoje treniruotėje buvo greičiausia

Šį savaitgalį legendinėje Monzos trasoje Italijoje vyksiantis Europos Le Mans Serijos (ELMS) čempionato antrasis etapas prasideda sėkmingai. Jauniausio ELMS lenktynių piloto, šešiolikmečio vilniečio Gusto Grinbergo ir komandos draugų Lorenzo Bontempelli ir Damiano Fioravanti pilotuojamas LMP3 kategorijos „Norma M30 Nissan V8“ automobilis buvo greičiausias pirmojoje penktadienio treniruotėje. 

Pusantros valandos trukmės treniruočių sesija buvo ne kartą stabdoma dėl avarijų, tačiau lietuvio „Oregon Team“ komanda greičiausią laiką užfiksavo pačioje važiavimo pradžioje. „Aš važiavau paskutinis, su pilnu degalų baku. Norėjome pažiūrėti kaip automobilis elgsis lenktynių metu, kai paskutinio sustojimo metu papildysime baką ir su sunkiu automobiliu bei gerokai padilusiomis padangomis teks įveikti paskutinę valandą. Laikas nebuvo labai blogas, aš greičiausias iš visų FIA „Bronze“ statusą turinčių lenktynininkų, bet galiu važiuoti ir dar greičiau. Šiek tiek pakeisime automobilio nustatymus ir pasitikrinsime ar pakeitimai davė naudos popietinėje trumpoje treniruotėje“,- po važiavimo sakė Gustas Grinbergas.

„Oregon Team“ Monza yra „namų trasa“. Komandos būstinė yra vos už šimto kilometrų, tad savaitgalį laukiama didelio žiūrovų palaikymo. ELMS lenktyniniai automobiliai čia atrodo įspūdingai, vieną 5,7 km ilgio trasos ratą įveikdami 198,8 km/h vidutiniu greičiu. Keturių valandų lenktynes sekmadienį nuo 13.00 val. galima tiesiogiai stebėti ir www.europeanlemansseries.com tinklalapyje.

Europos Le Mano serijos lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais. Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Monzos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžosi 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.

Informacija Dariaus Grinbergo 


Į viršų ↑
loading