Bikerniekų trasa pasitiko Baltijos šalių ir Lietuvos čempionato dalyvius

Išsiilgę lenktynių ir po labai ilgo žiemos „miego“ sportininkai rinkosi Rygos „Bikerniekų“ trasoje. Prie trasos įvažiavimo – pasitinka „COVID-19” testai, kelios minutės jiems atitikti ir štai: lenktynių savaitgalis prasideda. Čia trasos posūkiais džiaugėsi dalyviai iš Lietuvos, Latvijos ir Lietuvos, o kartu su Baltijos šalių čempionato įskaita, mūsų tautiečiai į metinę suvestinę įsirašė pirmuosius taškus.

„BMW 325 Cup” kovos

Didžioji dalis sportininkų sugužėjo penktadienį, skirdami laiko sau ir, žinoma, bolidams, kiek pramankštinti kaulus treniruočių metu. Labiausiai įtemptas vakaras buvo „BMW 325 Cup” įskaitos dalyviams: pastarieji penktadienį baigė kvalifikaciniais važiavimais. Dėl istoriškai didelio dalyvių skaičiaus, buvo dvi kvalifikacijos grupės, sudarytos iš 17 ir 16 dalyvių. Pirmojoje geriausią kvalifikacinį laiką pademonstravo Latvijos sportininkas Matiss Mezaks, antrojoje – dar vienas latvis sportininkas Konstantins Calko. Lietuvos sportininkų tarpe, geriausiai kvalifikacijos metu sekėsi Karoliui Jovaišai ir Jonui Ramanauskui.
Po pirmųjų lenktynių ir daugybės incidentų, suktukų bei pasistumdymų trasoje, greičiausias iš visų 33 dalyvių buvo gerai žinomas Latvijos sportininkas Konstantins Calko, antroje vietoje liko vos 0.3 sekundės dalimi nuo jo atsilikęs Karolis Jovaiša. Antrąją vietą lietuvių tarpe iškovojo Paulius Urbonavičius, o iškart už jo rikiavosi Andrius Čilvinas.
Antrųjų lenktynių metu, absoliutaus lyderio pozicijos niekam neužleido Konstantins Calko, o lietuvaičių tarpe greičiausias ir vėl buvo Karolis Jovaiša, užsitikrinęs pirmąją vietą ir bendroje abiejų važiavimų įskaitoje. Tiesa, šis sportininkas buvo gavęs 10 sekundžių baudą, bet sugebėjo išsaugoti tiek trečiąją vietą bendroje įskaitoje, tiek lyderio poziciją Lietuvos čempionate. Antrąją vietą pastarojoje įskaitoje iškovojo Andrius Čilvinas, o trečioji teko Pauliui Urbonavičiui.

„R1600”, „R2000” ir „R3000” įskaitos

Be „BMW 325 Cup” serijos, savo gebėjimus trasoje pirmieji demonstravo ir „BTC 1”, „BTC 2”, „BTC 3” bei „V1600” ir istorinių formulių dalyviai. Čia galima aptikti ir Lietuvos čempionato dalyvius: „BTC 1” Baltijos šalių čempionato klasė atitinka lietuviškąją „R1600” įskaitą, „BTC 2” – lietuvių „R2000”, o „BTC3” – mūsų čempionato „R3000” klasę. Tad visi dalyviai, kurie varžosi „BaTCC“ įskaitose, lygiagrečiai renka nacionalinio čempionato taškus.
Šių įskaitų dalyviai trofėjus išsidalino dar šeštadienį. Tiek „BTC 1“, tiek „R1600“ įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo Laurynas Simonavičius su „Honda Civic“. Šis lietuvių sportininkas laimėjo abu važiavimus. Antroje vietoje, tiek Baltijos šalių, tiek Lietuvos čempionato įskaitoje liko Dovydas Akstinas su „
Renault Twingo RS“.
„BTC 2” („R2000”) klasėje, tiek pirmo, tiek antrojo ir suminiai rezultatai atrodė identiškai. Trečioji vieta Baltijos šalių ir antroji Lietuvos čempionato įskaitose teko Aurimui Lekavičiui ir jo „Honda Civic“, antrąją „BaTCC“ ir pirmąją vietą lietuvių įskaitoje iškovojo Julius Ašmonas, besivaržantis „Honda S2000“ bolidu. Užtikrintą pergalę Baltijos šalių įskaitoje pasiekė Estijos sportininkas Simo Lind su „Honda Civic“.
„BTC3” (Lietuvos čempionato „R3000” įskaitoje) kovos virė iki pat finišo vėliavos mostų. Šios klasės podiumas – visai lietuviškas. Susumavus abiejų klasių rezultatus, tiek Baltijos šalių, tiek nacionaliniame čempionate trečiąją vietą iškovojo Danas Azikejev su „BMW E36“, antroji teko Juliui Kiršiui ir jo „BMW E46“, o pirmąją vietą išplėšė intensyviai šią poziciją saugojęs Aurimas Mištautas su „BMW 330”.

Galingųjų lenktynėse – skausmingos avarijos

Kitų sportininkų kovos persikėlė į sekmadienį. Čia išsiaiškinti, kas yra geriausieji rinkosi „GT“, (tiek Baltijos šalių, tiek Lietuvos) bei „BTC 4” („R4000” lietuviškame čempionate) klasių dalyviai. Gausios sportininkų pajėgos susirinko ir mėgėjų 2 valandų ištvermės lenktynių „Nankang Endurance Academy“ serijoje: čia starto rikiuotėje pasirodė 19 komandų.
Kvalifikacijos metu, išvakarėse laimėjusi ištvermės lenktynes, „Šiauliai – RD Signs“ komanda išriedėjo ir į sprinto lenktynes su Audrium Butkevičium už vairo. Deja, šiai komandai kvalifikacija baigėsi skausmingu smūgiu į apsauginius blokus. Galiausiai, jiems pavyko „Lamorghini“ susitvarkyti ir išriedėti į antrąjį savo serijos važiavimą. Tiesa, dėl to pirmosios lenktynės nebuvo mažiau įdomios: puikų tempą pademonstravo Lietuvos sportininkas, pasirinkęs licenciją vardu Sim Racer. Jis pademonstravo geriausią laiką tiek šį savaitgalį, tiek šiais metais: rato įveikimo laikas buvo lygus 1.18,632. Šiam sportininkui pavyko pagerinti ir neoficialių trasos rekordą.
Antrosios lenktynės buvo ganėtinai ramios: pagrindinės kovos, siekiant išsiaiškinti, kuris greitesnis, vyko „TCR“ įskaitoje tarp Mik Maaten su „VW Golf GTI TCR“ ir Valters Zviedris su „Audi“.
Susumavus rezultatus, „BGT AM“ įskaitos nugalėtoju tapo Laurynas Krikščiūnas su „BMW M4”. „BGT PRO“ įskaitos trečiąją vietą iškovojo Edvinas Einikis su „Audi TT RS“, Antrąją – Arturs Batraks su žaliuoju „Lamborghini“, o pirmąją išplėšė trasos rekordininkas Sim Racer. „BTC4” klasifikacijoje, antrosios vietos nugalėtoju tapo Janis Hans, o pirmąją vietą nugvelbė Jyrki Jonkari. Na, o daugiausiai kovų užkūrusioje „TCR“ įskaitoje, trečiąją vietą laimėjo Kęstutis Stasionis su „VW Golf“, antrąją – šioje įskaitoje debiutavęs Mik Maaten su naujuoju „VW“, o pirmąją – Valters Zviedris.

„Nankang Endurance Academy“ – paskutinę minutę paaiškėję lyderiai

Tarp 19 komandų, dalyvaujančių „Nankang Endurance Academy“ serijoje, net 11 atstovavo Lietuvą. Po kvalifikacinių važiavimų, pole poziciją starto rikiuotėje užėmė „Erdėja“ komanda su „BMW 320” automobiliu. Po šiuo vardu slėpėsi Robertas Zauka ir Židrūnas Šaučiūnas. Iš antrosios vietos lenktynėse startavo „LND Fixus Racing“ komanda iš Estijos, kurią atstovavo Simo Lind. Trečioji starto rikiuotės vieta po kvalifikacijos priklausė lietuvaičių komandai „Dock by 222” su „VW Scirocco” ir Adomu Petrovu bei Igoriu Sidunovu už vairo.
Deja, komandai lyderei „Erdėja“ lenktynės baigėsi formavimo rato metu, tepalais apsipylęs variklis kovoti dėl podiumo neleido.
Šios lenktynės buvo nesėkmingos Latvijos „LDV Racing Team“ komandai: jų „Mini Cooper“ išslydęs iš trasos užstrigo pylime, taip priverčiant sustabdyti lenktynes.
Kuo arčiau finišo, tuo daugiau komandų traukėsi iš žaidimo: vieni po incidentų trasose, kiti – dėl techninių gedimų. Galiausiai, „ABC“ įskaitoje pirmąją vietą iškovojo „Yaris boyz”, antrąją – „Streamline” komanda.
„BMW 325 Cup” klasifikacijoje, lyderio pozicija ir gausiausias taškų kiekis teko lietuvių „Baltic Diag by KTK” komandai, antroje vietoje liko kiti tautiečiai „Bunasta pagal Jurgi”, o trečiuoju apdovanojimų pakylos laipteliu džiaugėsi „KTK Racing Division. Greičiausiųjų trejetas paaiškėjo po finišo: trys „BMW“ automobiliai buvo pašalinti dėl per mažo svorio, taip pakeičiant ir bendrą taškų lentelę.
„BTC2” klasėje, lyderių komanda buvo eliminuota dėl netinkamų naudotų padangų, taip iš antrosios į pirmąją užleisdama „LND Fixus Racing” atstovus. „BTC3” įskaitoje, pirmąją vietą iškovojo Estijos „Joujaam” komanda, antroje vietoje už savęs palikdama „RD Signs 2” ir „RS Racing Team”.
Kitas visų šių greitų sportininkų susitikimas – jau už mėnesio, favorite laikoma „Audruring“ trasoje.


Į viršų ↑
loading