D. Tovilavičius sezoną Italijoje baigė greičiausiųjų dešimtuke

Paskutinės Italijos „Porsche Carrera Cup“ lenktynės vyko vienoje įspūdingiausių šalies trasų – Monzoje. Po sudėtingų pirmųjų lenktynių Džiugas Tovilavičius antrose finišavo 9 pozicijoje iš beveik 40 varžovų.

Apmaudi klaida kvalifikacijoje

Monzos trasa ypatinga tuo, kad turi 3 ilgas ir greitas tiesiąsias, kur „Porsche GT3 Cup“ automobiliai įsibėgėja iki beveik 280 km/val. greičio. Po jų seka ankštos stabdymo zonos, kurios reikalauja sumažinti tempą tiek, kad jas reikia įveikti pirma pavara. Būtent ši ypatybė D. Tovilavičiui pakišo koją kvalifikacijoje.

„Kvalifikacijoje važiavau paskui greitesnį komandos narį ir stabdydamas pataikiau į trasos krašte esančią duobę. Suveikė ABS ir gerokai kliudžiau jo automobilį. Jam kvalifikacija čia ir baigėsi, o mano automobilis galėjo važiuoti toliau. Pirmąkart buvau taip arti antrosios kvalifikacijos į kurią patenka 12 greičiausių, bet po to tokio įvykio buvo sunku susitelkti ties vairavimu“, – apie nemalonų sportinį kontaktą pasakoja lietuvis.

Pirmąkart per lietų

Pirmosios Monzos etapo lenktynės vyko per lietų. Tokiomis sąlygomis šiame Italijos „Porsche Carrera Cup“ sezone dalyviai važiavo pirmąkart. Lietuvis startavo iš 13 pozicijos. D. Tovilavičius pasakoja, kad važiavimas čia buvo labai panašus kaip Dakare, kai važiuojama paskui dulkes keliantį dalyvį. Sudėtingose lenktynėse jis finišavo 17 pozicijoje.

„Per priekinį stiklą beveik nieko nemačiau – tik vandens sieną. Liko tik orientuotis pagal specialų ekraną, kuriame matom pranešimus apie saugos automobilio fazę, lėtesnius dalyvius ir kitą svarbią informaciją. Neatspėjom ir lietaus intensyvumo, nes padangų slėgis buvo labiau tinkamas sausesnei dangai, o lietus sustiprėjo jau lenktynių pradžioje. Todėl išvažiuodamas iš posūkių turėjau ilgai laukti, kol mašina sukibs su trasa ir galėsiu spausti“, – apie pirmas sezono lenktynes lietuje pasakoja D. Tovilavičius.

Aukščiausia pozicija

Kitą dieną prieš antras lenktynes trasa jau buvo išdžiuvusi, tačiau turėjo šlapių ruožų. D. Tovilavičius startavo iš 17 ir pakilo iki 10 pozicijos. Tiesa, po lenktynių jo komandos draugas gavo 25 sekundžių baudą ir lietuvis atsidūrė 9 pozicijoje.

„Tikrai jautėsi, kad buvo paskutinės sezono lenktynės. Aplink netrūko labai oportunistiškų lenkimų, kurie varžovams baigėsi atsirėmus į atitvarus arba trasos ribų pažeidimu. Kadangi startavau iš 17 pozicijos, prieš mane buvo keli lėtesni lenktynininkai, juos aplenkiau ir vijausi TOP 10, bet tarpas buvo per didelis, o Monzoje labai svarbu naudotis oro maišu“, – sėkmingiausias sezono lenktynes prisimena lenktynininkas.

Debiutu patenkintas

Nepaisant to, kad 3 iš 12 lenktynių nepavyko finišuoti dėl techninių gedimų, D.Tovilavičius liko patenkintas pirmuoju savo „Porsche Carrera Cup“ sezonu Italijoje.

„Finišuoti tarp dešimties greičiausių jau pirmam sezone – labai geras jausmas. Apskritai visas sezonas buvo pilnas konkurencijos, mažų pergalių prieš patį save ir kartais nusivylimų. Jaučiuosi gerai, nes pirmas sezonas yra skirtas mokymuisi. Podiumų tikrai norėjau, bet per daug vilčių į tai nedėjau, nes italai yra užaugę šiose trasose, o „Porsche GT3 Cup“ mašina reikalauja specifinio vairavimo stiliaus. Taip labai džiaugiuosi „Ombra“ komandos profesionalumu ir suteiktomis žiniomis“, – apie savo debiutą „Porsche Carrera Cup Italia“ pasakoja D. Tovilavičius.

Bendroje „Porsche Carrera Cup Italia“ sezono įskaitoje iš beveik 40 dalyvių D. Tovilavičius užėmė 17 vietą. Tuo tarpu jo atstovaujama „Ombra“ komandinėje įskaitoje iškovojo antrą vietą.


Į viršų ↑
loading