„Parnu Summer Race 2021”: BEC6H lenktynėse – užtikrinta „Gera Dovana RD Signs“ pergalė

Tarp daugybės lenktynių serijų „Parnu Summer Race 2021” – ir itin mėgstamos „BEC 6H” ištvermės lenktynės. Penktadienio kvalifikacija išaiškino šios serijos starto rikiuotės pozicijas ir dalyvių išsidėstymą. Net 21 komanda ruošėsi šešias valandas trunkančiam veiksmui trasoje.

Pole poziciją užėmė „Gera Dovana RD Signs” komandos „Lamborghini“: jį vairavęs sportininkas Paulius Paškevičius ne tik pademonstravo puikų tempą kvalifikacijos metu (rato įveikimo laikas – 1.15,232 minutės), bet ir startavo pačiose lenktynėse. Iš antrosios rikiuotės vietos startavo „Audosta Kuusamet Group by Juta” komanda, kurią kvalifikacijos metu atstovavo Julius Adomavičius. Jis startavo ir pačiose lenktynėse. „Dynami:t Energy by Ignera & Efect” komandos „Corvette“ užėmė trečiąją starto rikiuotės vietą. Jiems šią poziciją penktadienio kvalifikacijos metu garantavo puikus Roko Steponavičiaus tempas, o pačiose lenktynėse komandos pasirodymą pradėjo Karolis Gedgaudas.

Lenktynių startas atrodė ganėtinai sklandus ir tvarkingas. Deja, praėjus pusvalandžiui, „Klion Racing Team“ komandai nepasiekė ir sprogo jų „Honda Civic“ ratas, privertęs juos pasitraukti iš lenktynių ir mėginti išspręsti kilusius techninius niuansus. Trasoje pasirodė geltonos vėliavos ir, komandoms lėtai sukant ratus trasoje, pradėjo niauktis ir lynoti. Tačiau galiausiai baimę pasėjęs dangus išsigiedrijo ir, pratęstus lenktynes, dalyviai trasoje pajudėjo pilnu tempu.

Kurį laiką lenktynių dalyviai ramiai važiavo kaupdami distancijos ratus ir įtvirtindami savo turimas pozicijas. Na, ne visiems lenktynių dalyviams viskas ėjosi ramiai ir sklandžiai. Ganėtinai aukštą poziciją užėmusi „Circle K milesPlus Racing Team“ komanda, prarado daug svarbių pozicijų, kuomet po vairuotojų keitimo Paul August pakeitęs Aurimas Jablonskis apsisuko trasoje. Šiaip ne taip komandai pavyko atkovoti daug prarasto laiko. Praėjus dviem valandoms su puse, „Antėja Racing Team“ komandos vairuotojas Audrius Gricius prarado automobilio kontrolę, apsisuko trasoje ir galiausiai įlėkė į šalia trasos esantį tvenkinį. Prasidėjo „Full Course Yellow” („FCY“) fazė, greitį trasoje ribojant iki 60 km/h.

Kaskart „FCY” fazės metu, dalis komandų sugebėdavo prisirinkti baudų ir įspėjimų, kai nespėdavo greičio trasoje sumažinti iki leidžiamo 60 km/h greičio per 5 sekundes.
Likus beveik trims valandoms iki lenktynių finišo, „Gera Dovana RD Signs” komanda vis dar sėkmingai užėmė lyderio poziciją, antroje vietoje absoliučiai laikėsi „Noker Racing Team” komanda, besivaržanti „TCR” klasėje, o trečiąja džiaugėsi „LMS Racing” komanda, kuriai atstovavo lenktynių pasaulyje puikiai žinomas Suomijos sportininkas Antti Buri, savo pasiekimų sąraše turintis ir „ADAC Germany TCR“ čempiono titulą. Visų lenktynių metu, skirtumai tarp komandų – ganėtinai maži ir kiekvienas lenktynių momentas galėjo turėti įtakos rezultatui.

Likus dviem valandoms iki finišo, „Audosta Kuusamet Group by Juta“ pakilo į antrą vietą absoliučiai. Nors buvo akivaizdu, kad priekyje esančio „Lamborghini“ pavyti praktiškai neįmanoma, šiai komandai buvo svarbu išlaikyti įgytą poziciją. Paskutinę minutę suburtas projektas su „Porsche GT3 CUP 991.1“ pasiteisino ir žvelgiant į dalyvių sąrašą, akivaizdu, kad kitaip ir negalėjo būti: puikų lenktynių tempą trasoje demonstravo Julius Adomavičius, Audrius Stasiiulevičius ir Ignas Gelžinis.

Finišo laikui dar labiau priartėjus, „Black Rose Racing“ ir „LV Racing“ komandos įsivėlė į kiek kitokias kovas, ne tik su konkurentais trasoje, bet ir su jų pačių technika. „Black Rose Racing“ komandos „TCR“ sustojo trasoje ir tam, kad grįžtų į komandos garažą, buvo reikalinga papildoma pagalba. Vėliau ekipažas grįžo atgal į lenktynes. Tuo tarpu, „LV Racing” komanda kovojo su greičių dėžės kaprizais, ganėtinai apsunkinusiais finišo siekimą. Kol suomių „TCR“ buvo tempiamas į garažus, trasoje – geltonos vėliavos ir dar daugiau nubaustų dalyvių: net 5 komandos gavo pravažiavimo pro garažus („Drive through“) baudą vien už lenkimus geltonų vėliavų zonoje.

„Tarzanija Racing” visų lenktynių metu kovojo su automobilio techniniais nesklandumais, niekaip neleidusiais ramiai riedėti finišo link. Likus 40 minučių iki finišo, trasos personalas informavo teisėjus, kad komandos „Dynami:t Energy by Ignera & Efekt” „Corvette“ viršija leistiną garso normą ir privalo grįžti į garažus būtiniems darbams. Šis nesklandumais ir kaistantis bolido variklis apsunkino komandos kelionę pergalės link. Galiausiai, finišo linija buvo kirsta ir etapo nugalėtojai – išaiškinti.

Be jokių abejonių, pirmą vietą absoliučiai ir „GT PRO“ įskaitoje iškovojo „Gera Dovana RD Signs” komanda. Šiose lenktynėse komandai atstovavo Paulius Paškevičius, Ramūnas Čapkauskas ir Audrius Butkevičius. Tiek absoliučiai, tiek toje pačioje įskaitoje antrąją vietą iškovojo „Audosta Kuusamet Group by Juta” komanda. Trečiąją vietą absoliučiai ir pirmąją tarp „TCR“ automobilių, užtikrintai iškovojo „Noker Racing Team” su „VW Golf“. Komandai lenktynėse atstovavo Kęstutis Stasionis, Sten Piirimagi ir Marius Slaboševičius.

Iškart už „Lamborghini“ ir „Porsche“, trečiąją vietą „GT PRO” klasėje iškovojo „Circle K milesPlus Racing Team”, kurios interesus trasoje gynė Paul August, Audrius Navickas ir Aurimas Jablonskis.

„TCR” klasėje, antrąją vietą, iškart už „Noker Racing Team”, iškovojo „LMS Racing Team”, besivaržiusi „Audi RS3 LMS TCR“ automobiliu. Komandai lenktynėse atstovavo jau apkalbėtas lenktynių bendruomenėje puikiai pažįstamas Antti Buri ir Kari-Pekka Laaksonen. Trečioji vieta teko „Igorio lankai“ komandai su Dainium Kabliu, Arūnu Gečiausku ir Sigitu Ambrazevičium už vairo.
„GT AM” klasėje, pergalę iškovojo „DhR Racing-Autovesta“ komanda su akį traukiančia „Ginetta G55 GT4“. Kaip ir visuomet, komandos interesus gynė Holandų šeimyna. „Porsche Baltic“ išsaugojo antrąją vietą, o dėl čempionatų taškų atstovaujant šiai komandai kovojo Paulius Žadeika, Ramūnas Leonardas Žadeikis ir Leonardas Diržys.

Estijos komanda „Joujaam“ iškovojo trečiąją vietą „A3000” klasėje, o antroji teko „Intrans Racing by Meatbusters“, atstovaujamai Tomo Urbonavičiaus, Henriko Statkaus, Andriaus Baublio ir Andrejaus Tero. Pirmąją vietą išplėšė „ORLEN Lietuva-Mažeikių ASK“ komanda, atstovaujama Egidijaus Gelūno, Arturo Simino bei Vitalijaus Plastinino.

Po ilgų kovų su technikos kaprizais, „Tarzanija Racing” komanda džiaugėsi aukščiausiu „A3000+” klasės apdovanojimų pakylos laipteliu.

Nors „Antėja Racing Team“ lenktynių metu turėjo nepakartojamos patirties vandenyje, jiems pavyko iškovoti antrąją vietą „Diesel“ įskaitoje. Pirmąją jiems iš panosės išplėšė „Team R2M”. Jų „BMW E46 335d“ vairavo Jarkko Makynen, Christian Ronn ir Samsa Rintala.

Iki sezono pabaigos likus vienoms lenktynėms rugsėjo gale Rygoje, viskas dar gali pasikeisti, o „Parnu Summer race 2021” lenktynės stipriai permaišė kortas.

Nuotraukos: Egidijaus Babelio


Į viršų ↑
loading