Žiedinių lenktynių mėgėjams – būsimo sezono naujienos

Lapkričio ir gruodžio mėnesiais automobilių sporto federacijose – pats darbymetis: ruošiami būsimų sezonų reglamentai ir taisyklės, peržvelgiami pakeitimai ir planai bei dėliojami kalendoriai. Galiausiai, susitikus ir naujienas aptarus su sporto veikloje dalyvaujančiais sportininkais ir komandomis, padedami paskutiniai taškai ir bent jau dokumentuose – kitam sezonui pasiruošta. Belieka sulaukti kitų metų, tikintis, kad turėsime daugiau renginių ir laisvės lenktyniauti. Taigi, kokios naujovės laukia žiedinių lenktynių mėgėjų?

Sezono kalendorius

Jeigu pandemija pasislinks į šoną ir pasikeitusi valdžia nepakeis plano ir neribos galimybių naudotis Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa, didysis sezono startas visus tūrėtų kviesti būtent į šią trasą. Preliminariai numatoma, kad balandžio 30 – gegužės 1 dienomis čia rinksis ne tik Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato, bet ir „BaTCC“ („Baltic Touring Car Championship“) serijų dalyviai. Kartu su „Kaunas Grand Prix“ lenktynėmis prasidėjęs sezonas, planuoja keltis į Rygos Bikerniekų trasą: čia 2021-05-14-16 dienomis, „DeWALT Grand Prix“ renginio metu, turėtų įvykti ne tik Lietuvos čempionato ar „BaTCC“ antrieji etapai, bet ir šešių valandų ištvermės lenktynių sezono startas.

Trečiasis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapas ir vėl kvies rinktis Kačerginėje likus savaitei iki Joninių, birželio 18-19 dienomis. Tuo tarpu, Baltijos šalių čempionato trečiasis etapas įvyks liepos 24 dieną Rygoje. Ketvirtasis bendras Baltijos šalių ir Lietuvos čempionato etapas turėtų įvykti rugpjūčio 21-22 dienomis Estijos „Auto24ring” trasoje, renginio „Parnu Summer Race 2021” metu. Sezono finalinės lenktynės planuojamos Rygoje, rugsėjo 25-26 dienomis, renginio „Motul Grand Prix” metu.

Būsimo sezono naujienos

Kitaip, nei iki šiol, Lietuvos žiedinių lenktynių dalyvių laukia ne keturi, o penki etapai. Tiesa, taškai už juos bus sumuojami išbraukiant vieno, blogiausio konkrečiam sportininkui, etapo rezultatą. Tuo tarpu, paskutinių sezono lenktynių rezultatą turėtų būti dauginamas iš 1.5 koeficiento. Tokiu būdu manoma išlaikyti intrigą iki pat sezono pabaigos.

Pačių sportininkų noru, kaip ir iki šiol, taip ir toliau lenktynėse, išlieka tokios pačios „Nankang“ gamintojo padangos.

Taip pat, kiek keičiasi ir klasės, kuriose tarpusavyje varžysis dalyviai. Kitąmet bus penkios jau įprastos klasės („R1600“, „R2000“, „R3000“, „R3500”, “GT”), o visai neseniai užgimusią “BMW 2500” įskaitą keičia didelio susidomėjimo visame Baltijos šalių regione sulaukusi „BMW 325” klasė.

„BMW 325 Cup” subtilybės

„BaTCC“ čempionato organizatoriai šiemet pasirašė susitarimą su trimis – Estijos, Latvijos ir Lietuvos – federacijomis dėl oficialaus, nacionalinio čempionato statuso. Taigi, šviežiai suformuota klasė, sulauksi itin gausaus dalyvių skaičiaus, kitiems metams, panašu, žada dar daugiau debiutų. Planuojama, kad jau pirmojo etapo metu starto rikiuotėje bus galima išvysti apie 20 „BMW 325” dalyvių.

„BMW 325 CUP“ – sėkmingai šiais metais pasirodžiusi įskaita, kurioje varžėsi „BMW E90“ arba „BMW E92“ modeliai su 2500 cm3 darbinio tūrio varikliais. Ši klasė – ganėtinai unifikuota: vienoda pakaba, oro filtrai, stabdžių diskai, kaladėlės ir visiems privalomos naudoti „Nankang AR-1” padangos. Šiais metais pergalės siekė net 14 dalyvių iš Latvijos ir Lietuvos.

„BaTCC“ serijos direktorius Andis Meilands neslėpė džiaugsmo dėl tokio ryškaus dalyvių skaičiaus augimo: „Idėja apie šios klasės atsiradimą jau keli sezonai iš eilės kirbėjo galvoje, kol pagaliau 2019 metų pavasarį mes supratome, kad tai pats tinkamiausias laikas startuoti ir šią idėją pristatyti bendruomenei. Taip greitai augantis populiarumas buvo ne tik labai didelė, bet ir labai maloni staigmena. Realiai aš turėčiau padėkoti 6 drąsiems vyrams iš Kauno, kurie pirmieji startavo. Manau, populiarumo paslaptis – vienoda technika ir tai, kad ji – labai artima keliais riedantiems automobiliams. Vienoda pakaba, padangos, stabdžiai lenktynes trasoje padarė akį traukiančiomis iki pat finišo, o kiekvieną kovą – itin įdomia ir artima.“

Jau dabar organizatoriai suskaičiuoja apie 30 automobilių, paruoštų startui, kurie kitąmet pergalės sieks ne tik Baltijos šalių, bet ir nacionaliniuose čempionatuose.

Skirtingai nuo praėjusio sezono, 2021-ais metais „BMW 325 CUP” turės tris papildomas kategorijas: naujokų, moterų ir patyrusių sportininkų: tarpusavyje dalyviai kovos dėl sezono įskaitos ir dėl pergalės naujokų (turinčių sportininko licenciją ne ilgiau, nei 2 sezonus), moterų ir sportininkų virš 45 metų amžiaus grupėse.

Daugiau apie būsimus Lietuvos žiedinių lenktynių ir Baltijos šalių sezonus – Lietuvos automobilių sporto federacijos puslapyje www.lasf.lt ir „BaTCC“ serijos organizatorių internetiniame portale batcc.eu.


Į viršų ↑
loading